Skip to content

Maksimer avkastningen

din investering i HubSpot

Nettly er en HubSpot-partner med 7 års erfaring.
Vi hjelper deg å få maksimalt ut av CRM-plattformen.
V2
Black_Oceantech
Black_MaritimeRobotics
Blue_HattelandTechnology
Black_ecit
Black_Fabi

Benytt deg av vår kompetanse etter

30+ implementeringer av HubSpot

Med HubSpot CRM får du plattform som gir deg alle verktøyene din bedrift trenger for å

tiltrekke mer trafikk, generere flere leads, vinne flere avtaler, og begeistre dine kunder.

Oppsett av din portal

Vi konfigurerer din portal din, setter opp domener, installere sporingskode og sørger for at du får invitert alle brukere.

 

Teknisk konfigurasjon

Vi bruker en omfattende liste med over 100 innstillinger for å tilpasse HubSpot-portal din til selskapets unike behov.

 

Automatisering

Med automatisering i HubSpot sparer du både tid og penger. Her kan nesten alt bli automatisert, rutet og segmentert.

 

Del innholdet ditt

Vi hjelper deg med et oppsett av blogg, landingssider, og e-poster slik at du kan dele innholdet ditt med målgruppen din.

 

Rapportering

Hva gir deg de beste resultatene? Nettly lager rapporter som kan bevise hvordan markedsføringen bidrar til økt omsetning.

 

Migrere data

Skal du endelig bytte fra Salesforce? Vi migrerer dine data, fjerner ugyldige kontakter og segmentere din kontaktdatabase.

 

Her er bare noen få av tingene vi

kan gjøre for deg i HubSpot

Noe du savner? La oss sette sammen skreddersydde anbefalinger for
HubSpot og mer i en markedsplan for din bedrift
Left
  • Migrere CRM-systemer
  • Oppsett av landingssider
  • Nettside i HubSpot CMS
  • Oppsett av bedriftsblogg
  • Dashboard og rapportering
  • Automatisere manuelle rutiner
  • Account-based Marketing
  • Integrasjon med nettbutikk
  • Integrasjoner og API
  • Integrasjon med Facebook
  • Hosting og deling av videoer
  • E-postsekvenser for salg
  • CSAT-undersøkelser
  • A/B-testing av nettsider
  • Multivariat testing
  • Standardiserte e-postmaler
  • Logge telefonsamtaler
  • Publisering i sosiale medier
  • Sende tilbud fra HubSpot
  • Produktbibliotek i CRM
  • Møtebooking-kalender
  • Live chat og chatbot
  • Nyhetsbrev og e-post
  • Dynamiske skjemaer
  • Lister og segmentering
  • Integrasjon med LinkedIn Ads
  • Integrasjon med ERP-system
  • Integrasjon med Google Ads
  • Opplæring av ansatte
  • Kunnskapsdatabase
  • NPS-undersøkelser
  • Dokumenthåndtering
  • 1:1 video for salg og service
  • Motta betalinger på nettsiden
  • Slack-integrasjon
  • Gmail- og Office-integrasjon
Right

Ikke hør på oss, se

hva våre fornøyde kunder sier

Vi startet uten noe kompetanse på HubSpot eller markedsføring i 2018, og i dag har vi løftet hele markedsavdelingen for å tenke på kundens behov. Vi har gått fra tradisjonell push-markedsføring til en kundefokusert tilnærming. Denne endringen hadde ikke vært mulig uten støtte fra Nettly.

Jean-Frederic Gauvin
Hatteland Technology

Innovation Support har jobbet med Nettly siden 2016. Alle våre selgere begynte å bruke HubSpot CRM for å logge alle sine aktiviteter. I tillegg til nyhetsbrev, bloggartikler, som genererte resultater raskt, og som ga våre salgsrepresentanter prospekter de lettere kunne lukke som kunder. Det er ingen tvil om at Nettly vet at de snakker om, og med deres kunnskap om inbound marketing har det komplettert vår oppsøkende salg på en svært god måte. Fra vi begynte å samarbeide har vi gått fra 10 millioner kroner til 40 millioner kroner i omsetning.

Helge Bharat Johnsen
Innovation Support

Terrossa har samarbeidet med Nettly over tre år og er veldig fornøyde. De er profesjonelle, raske og serviceinnstilte.

Erik Simensen
Terrosa Consulting

I 2021 ble Nettly valgt som vår partner for opplæring, implementering, integrering og generell rådgivning med hensyn til HubSpot og for å maksimere vår bruk av HubSpot. Nettly er veldig kunnskapsrik om både HubSpot og markedsføring. Alltid oppdatert og tilgjengelig når vi trenger hjelp.

Per Arne Haug
Elop

Nettly bisto ECIT oppsett i HubSpot i 2019. De har bistått oss i utvikling og opplæring. Når vi trenger bistand, får vi raske svar. Vi bruker mesteparten av funksjonene i HubSpot i vår markedsføringsstrategi, og Nettly skuffer aldri når det gjelder å gi oss svar når vi trenger hjelp med nye funksjoner.

Tine Holm
ECIT

Nettly har bistått oss med oppsett og opplæring i HubSpot, og det er de gode på. Vi har fått til mye på kort tid og hadde en "flying start" med HubSpot. Vi anbefaler på det varmeste Nettly til alle som vurderer å bruke HubSpot.

Pål Kvalheim
Airtight

Nettly har vært en stor støttespiller i å hjelpe oss å implementere et høyst nødvendig CRM-system hos oss. Vi er utrolig fornøyd med de resultater som har generert ut i fra dette samarbeidet.

Vera Nilsen
Martitime Robotics

Vanlige spørsmål og

svar om HubSpot

Noe du savner? La oss sette sammen skreddersydde anbefalinger for
HubSpot og mer i en markedsplan for din bedrift

Kan jeg sette opp HubSpot selv, eller bør jeg bruke en partner?

Dette er ikke er 100% objektivt svar, men etter å ha jobbet med HubSpot siden 2015, har vi enda ikke sett at et selskap har fått maksimalt ut av HubSpot når de implementerer systemet selv.

Årsaken er at HubSpot er en stor plattform som krever god opplæring, teknisk konfigurasjon og en solid strategi for at et selskap skal få maksimalt ut av løsningen. 

Du kan selvfølgelig ta kurs, lese artikler og prøve deg frem, men bistand fra en sertifisert HubSpot-partner vil kutte ned tiden det tar å implementere drastisk. På denne måten vil du kunne få verdi ut av plattformen på kortere tid, og du vil se en avkastning raskere.

Hva koster HubSpot? Og er HubSpot CRM virkelig gratis?

HubSpot kan koste alt fra 0 til over 500 000 kroner i året. Dette er avhengig av hvilken lisens du velger, hvor mange kontakter du har i din kontaktdatabase, antall e-poster du sender ut, og hvilke “Hubs” du har kjøpt.

HubSpot CRM er helt gratis opp til en million kontakter. Med HubSpot CRM får du funksjoner for å lagre informasjon om kontakter, selskaper og avtaler. Du kan også integrere Gmail eller Office for å logge kommunikasjon med kunder og potensielle kunder.

Du lurer kanskje på om det er en hake med HubSpot CRM siden det er gratis. Strategien til HubSpot er enkel. De ønsker at du skal oppleve hvor bra deres produkt er slik at du oppgraderer til en betalt lisens på et senere tidspunkt. Du får et gratis CRM som matcher mange betalte løsninger på markedet, og det gjør det naturlig å investere i deres betalte produkter på sikt. 

Passer HubSpot for en liten bedrift?

HubSpot kan passe for de fleste bedrifter, også de aller minste. Mange tenker at HubSpot er kostbart for små bedrifter, men med HubSpot CRM Starter Suite kan du få alle verktøyene du trenger til under 5000 kroner i året.

Du kan i utgangspunktet bruke gratisversjonene av HubSpot, men ved å investere i HubSpot CRM Starter Suite får du Starter-versjonen av HubSpot Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub, CMS Hub og Operations Hub.

Det er naturligvis noen begrensninger sammenlignet med Professional og Enterprise, men dette er en svært rimelig pakke sammenlignet med alle verktøyene du får tilgang til. 

Med HubSpot CRM Starter Suite får du et CRM-system, nyhetsbrev, live chat. nettside, skjema-verktøy, dokumenthåndtering, liste-verktøy, enkel automatisering og enkel rapportering.

Har HubSpot GDPR-funksjonalitet?

Brudd på GDPR kan resultere i alvorlige konsekvenser for en bedrift, og det er obligatorisk at et CRM-system har funksjoner som gjør det enkelt å styrke personvernet i forbindelse med beskyttelse av personopplysninger.

I 2018 lanserte HubSpot verktøy for GDPR som gir norske bedrifter GDPR-funksjoner som:

  • Informere besøkende om informasjonskapsler
  • Innhente samtykke for å lagre og behandle persondata
  • Abonnementstyper for å administrere typer kommunikasjon en mottar
  • Permanent sletting av persondata 


Alt du trenger å gjøre når du tar i bruk HubSpot er å aktivere GDPR-funksjoner.

Hvem er sertifiserte HubSpot-partnere i Norge?

Det er i skrivende stund 57 sertifiserte HubSpot-partnere i Norge. Du kan se en oppdatert oversikt her.

Hvordan betaler vi for HubSpot?

Du kan betale for HubSpot med vanlig faktura eller via kredittkort. HubSpot foretrekker at du betaler for hele lisensen for hele året, men du kan dele opp betalingen i to, fire eller tolv betalinger. Vær oppmerksom på at du ofte får en rabatt når du betaler for hele året i forkant.

Hva er oppsigelsestiden på HubSpot?

Hvis du har en Professional eller Enterprise-lisens vil du ha et års bindingstid. Med en Starter kan du binde deg til en måned om gangen, men du vil få en bedre pris hvis du betaler for et helt år om gangen. Hvis du ønsker å si opp din lisens, må du gjøre dette 90 dager for din fornyelsesdato.

Hva er eksempler på norske bedrifter som bruker HubSpot?

Ifølge Builtwith er det over 2000 selskaper som bruker HubSpot i Norge. Noen av de mest kjente norske selskapene som har bruker HubSpot er i følge denne listen:

  • Norsk Gjenvinning
  • Xeneta
  • Itslearning
  • Teknisk Ukeblad
  • Aize
  • Cognite

Fungerer HubSpot med WordPress, Webflow og lignende?

Ja, HubSpot fungerer med alle CMS (content management system). Hvis du ikke bruker HubSpot CMS Hub, anbefaler vi å installere HubSpot gjennom Google Tag Manager. HubSpot installeres på samme måte som sporingskoder som Google Analytics, Facebook Pixel, Leadfeeder o.l. Når denne sporingskoden er installert, vil HubSpot kunne spore nettsideaktiviteten til dine kontakter, integrere live chat, eller bygge inn skjemaer og CTA’er (call-to-action).

Kan (verktøy) integreres med HubSpot?

Med HubSpot sitt App Ecosystem og Operations Hub kan du finne over 1000 ulike integrasjoner. Du kan derfor enkelt integrere verktøy som Slack, Zoom, Leadfeeder, Gmail, Surveymonkey, Shopify, Stripe, Get Accept, Microsoft CRM og mange flere.

Hvis du ikke finner integrasjonen du trenger vil du sannsynligvis kunne utvikle din egen integrasjon. Dette kan være nødvendig hvis du ønsker å integrere HubSpot med ERP-systemer som Visma, Xledger og 24sevenoffice med HubSpot. Da kan du se på dokumentasjonen om HubSpot sitt API her.

Klar for å få bedre resultater

fra din markedsføring?

FÅ EN SKREDDERSYDD MARKEDSPLAN