Knus salgsmålene dine med HubSpot Sales Hub
Sales Hub en integrert del av HubSpot CRM-plattformen og har alle verktøyene en salgsavdeling trenger for å booke flere møter og øke salget. Sales Hub lar deg automatisere prospekteringen, personalisere kommunikasjonen med prospekter, sende profesjonelle tilbud og enkelt skape gode salgsrapporter.
Slik fungerer HubSpot Sales Hub
Automatisering
Automatiserering av manuelle oppgaver i salgsprosessen, slik som oppfølging med kunder og utsendelse av e-post, frigjør tid for til å fokusere på mer verdifulle salgsaktiviteter.
Møtekalender
La kontakter finne en passende tid og booke møter direkte i din kalender. Deretter blir møtet automatisk planlagt og synkronisert med begge sine kalendere.
Tilbud
Opprett tilbud og legg til informasjon om priser, rabatter og betalingsvilkår. Tilbudene kan tilpasses med din merkevare og du kan også spore tilbudsstatus og se når kunden har åpnet og vist interesse for tilbudet.
Avtaler
Med denne funksjonen kan brukerne opprette og organisere avtaler, legge til beskrivelser og notater, sette opp påminnelser og legge ved relevante dokumenter. Avtalestadiene kan tilpasses etter behov, og brukerne kan enkelt spore fremdriften av hver avtale.
Salgsprognoser
La selgere forutsi fremtidig salg basert på historisk data og forventede salgsaktiviteter. Med denne funksjonen kan brukerne opprette prognoser for forskjellige perioder og evaluere hvordan salgsavdelingen presterer.
Rapportering
Gi brukere muligheten til å generere og tilpasse rapporter for å analysere salgsytelse og viktige KPI-er. HubSpot lar deg enkelt visualisere data og hente ut innsikt om prospekter, kunder og salgsaktiviteter.
Kundehistorier
Over 40 selskaper har valgt Nettly for å nå deres mål ved hjelp av HubSpot CRM
Maritime Robotics
HubSpot Professional ga Maritime Robotics struktur og sterkere samarbeid mellom avdelingene
Hatteland Technology
HubSpot Enterprise og HubSpot CMS genererte 900 kvalifiserte leads for Hatteland Technology
Innovation Support
På seks år har Innovation Support økt omsetningen fra 10 til 55 millioner kroner ved hjelp av HubSpot CRM
En del av HubSpot CRM
HubSpot Sales Hub er en del av HubSpot CRM-plattformen. Samle hele selskapet i et CRM-system og la marked, salg og service samarbeide på en felles plattform.
Vår prosess
Steg 1
Kartlegging
Steg 2
Spørreskjema
Steg 3
Plan og oppstart
Steg 4
Implementering
Steg 1
Kartlegging

Kartlegging
I de innledende samtalene blir vi bedre kjent slik at vi bedre kan forstå selskapets mål og om vi er riktig partner for dere.
Steg 2
Spørreskjema

Spørreskjema
Vi sender ut en undersøkelse som hjelper oss med å forstå dine unike mål og utfordringer. Undersøkelsenn gir oss verdifull informasjon om bedriftens nåværende markedsføringsstrategier, målgrupper, salgsprosesser og mer. Dette gir oss en god forståelse av hvordan vi kan oppnå best mulig resultater for deg som kunde.
Steg 3
Plan og oppstart

Plan og oppstart
Etter å ha forstått målene dine og vurdert din nåværende situasjon, setter vi sammen en skreddersydd plan for din bedrift. Du får deretter tilgang til vår læringsplattform og vi setter opp faste rådgivningssamtaler slik at du kan få verdi ut av HubSpot på kortest mulig tid.
Steg 4
Implementering

Implementering
Du får tildelt en fast rådgiver som arbeider med deg for å nå dine mål. Sammen utarbeider dere en strategi og plan som gjennomføres basert på hvilke HubSpot-produkter du har valgt.