Gjør leads om til salg med HubSpot Marketing Hub
Marketing Hub en integrert del av HubSpot CRM-plattformen og har alle verktøyene en markedsavdeling trenger for å tiltrekke trafikk og generere flere leads. Dette lar deg segmentere dine kontakter, automatisere manuelle prosesser, levere varme leads til salgsavdelingen, publisere relevant innhold på tvers av kanaler og lage detaljerte rapporter.
Slik fungerer HubSpot Marketing Hub
Landingssider
Landingssider i HubSpot er enkle, optimaliserte nettsider som er designet for å konvertere besøkende til leads.
Blogg
Blogg-funksjonen i HubSpot er enkel å bruke og gir deg muligheten til å opprette og administrere en blogg direkte på plattformen.
Nyhetsbrev
E-post-funksjonen i HubSpot gir deg muligheten til å sende, planlegge og spore e-postkampanjer og automatiserte meldinger til kontakter og prospekter.
Sosiale medier
Med sosial publisering i HubSpot kan du publisere, planlegge og administrere innlegg på sosiale medier direkte fra plattformen.
SEO
SEO-funksjonen i HubSpot gir deg verktøy og innsikt for å optimalisere innholdet ditt og øke synligheten i søkemotorer.
ABM
ABM-funksjonen i HubSpot gir deg muligheten til å målrette og personalisere markedsføringen til dine viktigste kunder og kontoer.
Kundehistorier
Over 40 selskaper har valgt Nettly for å nå deres mål ved hjelp av HubSpot CRM
Maritime Robotics
HubSpot Professional ga Maritime Robotics struktur og sterkere samarbeid mellom avdelingene
Hatteland Technology
HubSpot Enterprise og HubSpot CMS genererte 900 kvalifiserte leads for Hatteland Technology
Innovation Support
På seks år har Innovation Support økt omsetningen fra 10 til 55 millioner kroner ved hjelp av HubSpot CRM
En del av HubSpot CRM
HubSpot Marketing Hub er en del av HubSpot CRM-plattformen. Samle hele selskapet i et CRM-system og la marked, salg og service samarbeide på en felles plattform.
Vår prosess
Steg 1
Kartlegging
Steg 2
Spørreskjema
Steg 3
Plan og oppstart
Steg 4
Implementering
Steg 1
Kartlegging

Kartlegging
I de innledende samtalene blir vi bedre kjent slik at vi bedre kan forstå selskapets mål og om vi er riktig partner for dere.
Steg 2
Spørreskjema

Spørreskjema
Vi sender ut en undersøkelse som hjelper oss med å forstå dine unike mål og utfordringer. Undersøkelsenn gir oss verdifull informasjon om bedriftens nåværende markedsføringsstrategier, målgrupper, salgsprosesser og mer. Dette gir oss en god forståelse av hvordan vi kan oppnå best mulig resultater for deg som kunde.
Steg 3
Plan og oppstart

Plan og oppstart
Etter å ha forstått målene dine og vurdert din nåværende situasjon, setter vi sammen en skreddersydd plan for din bedrift. Du får deretter tilgang til vår læringsplattform og vi setter opp faste rådgivningssamtaler slik at du kan få verdi ut av HubSpot på kortest mulig tid.
Steg 4
Implementering

Implementering
Du får tildelt en fast rådgiver som arbeider med deg for å nå dine mål. Sammen utarbeider dere en strategi og plan som gjennomføres basert på hvilke HubSpot-produkter du har valgt.