Skap fantastiske kundeopplevelser med HubSpot Service Hub
Service Hub er en integrert del av HubSpot CRM-plattformen og gir alle verktøyene som trengs for å levere god kundeservice og styrke kundelojaliteten. Service Hub lar deg organisere og administrere kundehenvendelser på ett sted, automatisere og skalere supportprosessen, lage en kunnskapsbase for å besvare vanlige spørsmål og gi kundene mulighet til å kommunisere med bedriften på deres foretrukne måte. Service Hub gjør det også enkelt å spore og analysere kundetilfredshet og KPI-er for å optimalisere kundeservicen og drive vekst for bedriften.
Slik fungerer HubSpot Service Hub
Automatisering
Automatiserering av manuelle oppgaver i oppfølgingen av kunder, slik som oppfølging med kunder på gitte datoer og utsendelse av e-post, frigjør tid for til å fokusere på mer verdifulle aktiviteter.
Møtekalender
La kontakter finne en passende tid og booke møter direkte i din kalender. Deretter blir møtet automatisk planlagt og synkronisert med begge sine kalendere.
Kunnskapsdatabase
La brukere opprette en database med artikler som kan hjelpe kundene å finne svar på sine spørsmål. Dette gjør det enkelt for bedrifter å tilby selvbetjent støtte og avlaste kundeserviceavdelingen.
Spørreundersøkelser
La brukere opprette og sende ut tilpassede undersøkelser til kundene for å måle kundetilfredshet. Undersøkelsene kan sendes ut via e-post eller publiseres på nettsiden. Brukere kan også sette opp automatiske tilbakemeldinger og varslinger basert på svarene som mottas.
Kundehenvendelser
La brukere organisere og administrere kundehenvendelser på en strukturert måte. Med denne funksjonen kan brukere enkelt opprette og spore "support tickets", tilordne dem til relevante teammedlemmer og sette opp automatiske varsler når billetter blir oppdatert eller besvart.
Rapportering
Gi brukere muligheten til å generere og tilpasse rapporter for å analysere oppfølgingen av kunder og viktige KPI-er. HubSpot lar deg enkelt visualisere data og hente ut innsikt om kunder og kundeservice-ativiteter.
Kundehistorier
Over 40 selskaper har valgt Nettly for å nå deres mål ved hjelp av HubSpot CRM
Maritime Robotics
HubSpot Professional ga Maritime Robotics struktur og sterkere samarbeid mellom avdelingene
Hatteland Technology
HubSpot Enterprise og HubSpot CMS genererte 900 kvalifiserte leads for Hatteland Technology
Innovation Support
På seks år har Innovation Support økt omsetningen fra 10 til 55 millioner kroner ved hjelp av HubSpot CRM
En del av HubSpot CRM
HubSpot Service Hub er en del av HubSpot CRM-plattformen. Samle hele selskapet i et CRM-system og la marked, salg og service samarbeide på en felles plattform.
Vår prosess
Steg 1
Kartlegging
Steg 2
Spørreskjema
Steg 3
Plan og oppstart
Steg 4
Implementering
Steg 1
Kartlegging

Kartlegging
I de innledende samtalene blir vi bedre kjent slik at vi bedre kan forstå selskapets mål og om vi er riktig partner for dere.
Steg 2
Spørreskjema

Spørreskjema
Vi sender ut en undersøkelse som hjelper oss med å forstå dine unike mål og utfordringer. Undersøkelsenn gir oss verdifull informasjon om bedriftens nåværende markedsføringsstrategier, målgrupper, salgsprosesser og mer. Dette gir oss en god forståelse av hvordan vi kan oppnå best mulig resultater for deg som kunde.
Steg 3
Plan og oppstart

Plan og oppstart
Etter å ha forstått målene dine og vurdert din nåværende situasjon, setter vi sammen en skreddersydd plan for din bedrift. Du får deretter tilgang til vår læringsplattform og vi setter opp faste rådgivningssamtaler slik at du kan få verdi ut av HubSpot på kortest mulig tid.
Steg 4
Implementering

Implementering
Du får tildelt en fast rådgiver som arbeider med deg for å nå dine mål. Sammen utarbeider dere en strategi og plan som gjennomføres basert på hvilke HubSpot-produkter du har valgt.