Skip to content
Om oss

Vi er eksperter på

digital markedsføring for B2B

Nettly hjelper B2B-selskaper med komplekse produkter og tjenester å bli mer synlige,

generere flere kvalifiserte salgsmuligheter, bygge pipeline og vinne flere kunder.

Historien

Nettly ble startet i 2015, og har siden da jobbet med en rekke norske B2B-selskaper med å bygge pipeline, implementere HubSpot, generere flere innkommende henvendelser, og vinne flere kunder.

Nettly var en av de første byråene i Norge som ble HubSpot-partner,. Siden 2015 har vi eksklusivt jobbet med B2B-bedrifter innen bransjer som industri, teknologi, og konsulentvirksomheter.

Folkene bak Nettly

 

thorstein-nordby

Thorstein Nordby

Daglig leder

helge-johnsen-1

Helge Bharat Johnsen

Styreleder

Vårt perspektiv

Delt økonomisk risiko

Vår kompensasjon bør være knyttet til resultatene vi leverer for din bedrift.

Vi måles på omsetning

Vi fokuserer på nøkkeltall salgskvalifiserte muligheter, pipeline og kunder.

Langsiktig partnerskap

Vi selger ikke timer. Vekst kommer fra langsiktig tenkning og tålmodighet.

Strategi før taktikker

Som eksperter er vi ikke redde for å utfordre deg til å finne bedre måter å nå dine mål på.

Nettly kan hjelpe deg hvis:

Du er et B2B-selskap innen vertikaler som selger komplekse produkter med høy verdi og lange salgsprosesser.

Du har en kompleks salgsprosess, og du vil tilpasse deg kjøpsprosessen som i økende grad gjennomføres digitalt.

Du tenker langsiktig om vekst, og du forstår at det krever en betydelig investering i markedsføring for å vokse.

Du får ikke nok innkommende  salgsmuligheter, og salgsteamet ditt klager på leads av lav kvalitet.

Du ønsker å gå over fra en leadsbasert til en kontobasert (ABM) markedsføringsstrategi og ønsker hjelp til å komme i gang.

Du har investert i en CRM-plattform som HubSpot, men har ikke klart å maksimere avkastningen på investeringen.

Du har prøvd å outsource innhold til et eksternt byrå som ikke forstår din bransje eller bedrift.

Du har liten eller ingen merkebevissthet, engasjement eller innkommende muligheter fra dine ideelle kunder.

Du ønsker at markedsføringen skal øke omsetningen, forkorte salgsprosessen og redusere kostnadene ved å skaffe en kunde.

Du vil lære opp ansatte i hvordan de bruker LinkedIn, bruker 1:1 -video eller å bruke HubSpot CRM-plattformen.