Skip to content

Få en skreddersydd

markedsplan for din bedrift

Få skreddersydde anbefalinger, prismodeller og måter vi kan samarbeide på.
Er du ikke fornøyd, får du pengene tilbake.
Black_Oceantech
Black_HattelandTechnology
Blue_MaritimeRobotics
Blue_ecit
Black_Fabi

Her kan du se en kort sniktitt på hvordan

din markedsplan kan se ut

HubSpot Video

 

Uavhengig av størrelse og bransje starter vi samarbeidet vårt med et forprosjekt i form av en markedsplan. Dette forprosjektet tar omtrent fire uker og koster NOK 75 000.

Du får levert en strategisk markedsplan som inneholder konkrete anbefalinger for hvordan du kan nå dine forretningsmål.

Slik fungerer hele prosessen:

1. Spørreundersøkelse

Du vil bruke omtrent to timer på å fylle ut et spørreskjema for å svare på våre grunnleggende spørsmålene våre om selskapet ditt, produktene/tjenestene deres, målgruppe, markeder, og hvilke forretningsresultater du ønsker å oppnå.

2. Arbeidsmøte med ledergruppen

Vi vil gjennomføre et kartleggingsmøte over en halv dag (fire timer) med ledelsen, salgssjef, markedssjef, og noen selgere for å få en bedre forståelse av selskapet ditt.

3. Lage markedsplanen

I løpet av de neste to ukene vil vi supplere det vi har lært med intervjuer og analyser for å derette formulere våre anbefalinger og lage en dokumentert strategi og handlingsplan.

Denne planen kan inneholde anbefalinger relatert til:

  • Markedssegmentering
  • Ideell kundeprofil (ICP)
  • Kundereisen og kjøpsprosess
  • Innholdsstrategi- og kalender
  • Forslag til kampanjer
  • Forbedringer av nettsiden
  • Salgsprosess og kvalifisering av leads
  • Valg av teknologi og verktøy

4. Presentasjon

Til slutt møtes vi i 90 minutter for å lede deg gjennom den planen og diskutere alternativer for implementering.  Leveransen vil være en presentasjon på ca. 10 som skisserer en skreddersydd salgs- og markedsplan for deres bedrift.

Vi legger også ved et mer utfyllende dokument med supplerende informasjon og anbefalinger. Når vi utarbeider planen din, tar vi hensyn til både dine interne ressurser (om ansatte kan bidra i implementeringen) og markedsføringsbudsjettet ditt for å være sikker på at aktivitetene i planen er gjennomførbare.

Vi vil også inkludere alternativer for hvordan du får gjennomført implementeringen av planen:

  • Vi gjør alt for deg
  • Du gjør det selv med vår veiledning
  • En kombinasjon av begge

5. Investering og garanti

Forprosjektet koster NOK 75.000 og blir fakturert på forskudd. Prosjektet hjelper deg å legge grunnlaget for en komplett salgs- og markedsstrategi. Med forprosjektet får dere får klarhet rundt hvilke tiltak som skal gjennomføres for å nå deres mål.

Vi gir en full garanti for dette forprosjektet. Hvis du ikke er fornøyd med planen vi presenterer, kan du betale oss det du mener det var verdt eller dere får pengene tilbake.